Samoška Kongres 2016

Ôsmi ročník kongresu Samoška na podporu domáceho maloobchodu sa konal v dňoch 16-17. marca 2016 v priestoroch hotela DoubleTree by Hilton Košice. Cieľom akcie bolo informovať a inšpirovať domácich obchodníkov a pomôcť im lepšie čeliť ostrej konkurencii na trhu. Kongresu predchádzalo neformálne večerné stretnutie a exkurzia do predajne spoločnosti Fresh.

Účastníci sa mohli zabaviť na večernej párty so živou hudbou a bohatým rautom kde nadväzovali nové kontakty. Odborný program prebiehal po celý druhý deň konania akcie. Dopoludňajšia časť priniesla aktuálne informácie o dianí a trendoch na maloobchodnom trhu aj inšpirácie zo zahraničia. Popoludňajší program priniesol praktické prípadové štúdie týkajúce sa konkrétnych oblastí každodennej práce majiteľa predajne či spolupráce obchodníkov s dodávateľmi. Počas prednášok boli odprezentované rôzne zaujímavé témy ako napríklad: Ako označovať čerstvý nebalený tovar, Neuromarketing, Interiérový dizajn prevádzok, prípadová štúdia nakupovania pomocou mobilnej aplikácie a mnohé ďalšie. Súčasťou akcie bola tiež prezentácia partnerov kongresu na stánkoch.

Počas večernej párty a celého odborného programu mali partneri možnosť predstaviť účastníkom kongresu svoje nové produkty a služby. My sme si pripravili pre účastníkov novinky  MiniPOS a alkoholovú váhu Decibar. Ďalej si účastníci mohli vyskúšať rôzne RFID čítačky, snímače čiarových kódov a softvérové riešenia od spoločnosti MKsoft. Ďalej boli prezentované HW riešenia POS systémov Aures, digitálne váhy Dibal a snímače čiarových kódov Datalogic.

Fotogaléria z akcie
Samoška 2016
Foto 1
Foto 1
Foto 2
Foto 2
Foto 3
Foto 3
Foto 4
Foto 4
Foto 5
Foto 5
Foto 6
Foto 6
Foto 7
Foto 7
Foto 8
Foto 8
Foto 9
Foto 9
Foto 10
Foto 10